Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.01.2018 14:47 - Как сами да се настроим с идеята за дете?
Автор: jolito Категория: Други   
Прочетен: 129 Коментари: 0 Гласове:
0



 Здравейте, прекрасни💋💋 
Като човек, който много обича децата и иска да има деца ми беше много лесно да свикна с мисълта, че ще ставам майка. Въпреки трудното си детство, аз исках да имам дете и бях готова за това. Всички ме опрекваха, че съм твърде млада за това. Но аз вътрешно го чувствах, че ще се справя. Подкрепа по време на бременноста ми беше само моят приятел. Не съжалявам, че реших да го оставя. Сега той толкова много ме радва. Не взимайте прибързани решения.За това ви съветвам няколко неща:
1- Каквото и да става мислете само положително на нещата.
2- Обмислете добре решението да станете родители.
3- Споделете на важните за вас хора(приятел, майка, баща) и вижте те дали ще бъдат до вас. Ако останете сама не се отчайвайте. 
4- Задължително го обсъдете с майка си, защото по добър приятел от нея няма да имате.
Когато решите да задържите бебчето знайте, че то е най- хубавото нещо. Единственият човек, който ще ви даде най-правилните съвети това е майка ви! Доверете и се. 
  Това беше за сега сладури! Очаквайте много скоро моето ново включване на тема: "Бременността"
Целувки💋💋💋 
П.с. Надявам се да бъда полезна на някои от вас. Да бъда ваш приятел, а не родител!




Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jolito
Категория: Други
Прочетен: 6318
Постинги: 3
Коментари: 1
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930